Uçurum! Sezon Finali


 

Sarp:Arzu bin şu arabaya
Arzu:Nereye ya hem emre seni öldürmedimi
Sarp:Madem ölmemi istiyosun bin şu arabaya
Arzu:Bidakka Bidakka nası yaa?
Sarp:Bin dedimmmm
Arzu:Öf ii tamam bağarma
        Sizin ne işiniz var burda?
Tuğçe:Valla biyere götürüyo sarp bizi ama
Arzu:Ben emreye sordum sen kapa çeneni
Emre:Tuğçe haklı
Arzu:Nereye ya?
Sarp:Gidince görürürsünüz
Arzu:Nereye dedim
Sarp:Cehennemin dibine
Arzu:Ya doğru dürüs söyle şuunu çakıcam ağzına bitane
Sarp:Doğru söylüyorum zaten cehennemin dibine
Tuğçe:Bidakka ya nasıl yani?
Sarp:Gidince görürsün tuğçeee ayyy yeter kafamda nereye nereye
Emre:Ya olum küfür ettirmee bana nereye
Sarp:Açıklıyorum
ARzu:Hele şükür
Sarp:Hani siz benim ölmemi istiyosunuz ya
Arzu:Evet
Emre:Kesinlikle
Tuğçe:Hayır
Sarp:Bende sizin ölmenizi istiyorum ya
Arzu:EEEE
Sarp:İşte hep beraber
Emre:Neee sarp durdur arabayı
Arzu:Ewet inicezz
Tuğçe:Sarp nereye gidiyoruz yaaa
Sarp:Hani 5 yıl önce bi uçuruma düştük ya!
Arzu:Yapma sarp nolur
Emre:Sakın düşünme bile
Sarp:Düşünmedim sanma! lan hani kardeştik! Ayrıca tuğçe bana sarktı Arzu ben hep
seni sevdim tamammı?
ARzu:Tuğçe neden öyle demiyo!
Sarp:Hiç bi insan suçu kendine üstlenirmi arzu!
Arzu:Gerçek seven üstlenir sarp demekki o seni sevmiyomuş anlatabildimmi?
Sarp:Geliyoruz merak etme
Tuğçe:Sarp durdur
Sarp:Hiç ben yaptım demiceksin dimi?
Tuğçe:Ölsemde demem zaten ben yapmadım
Emre:Arabayı hızlı sürme 240 a geldi sarp
Sarp:Bananeee!
Arzu:Sırf bizim değil kendi canınıda alıyosun sarp
Sarp:Kendimdende intikam alıyorum çünki
Tuğçe:nası yani?
Sarp:Bide soruyo senle hiç arkadaşlık yapmamalıydım tuğçe!
Hepsi:AAAAAAA!

 

Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !